Rocky's blog

:)

Posted on: 20 czerwca 2011





















Nie daj się zmylić…





































Zło nie śpi… 😉




Jak zwykle z mojej strony zero motywacji do napisania czegoś nowego, może w końcu w tym tygodniu wymuszę w sobie parę nowych wpisów 🙂

Reklamy

Posted on: 17 Maj 2011

W sumie to jak narazie jest okej, pies fajnie się zachowuje i równie fajnie pracuje 🙂 Czasami żałuję, że pewnymi rzeczami nigdy nie zajmiemy się bardziej na poważnie, mogłoby być ciekawie… 🙂 Aktualnie pogoda nam w miarę dopisuje (choć mogłoby być chłodniej :P), dlatego męczymy się dalej z tym nieszczęsnym obi (zdecydowanie to moja najmniej ulubiona dziedzina psich sportów), głównie naprawiamy dostawianie. W dalszym ciągu również czekam na nową ‚budę’ futrzaka i powoli zaczynam tracić cierpliwość do osoby zwanej kurierem… 😛





Teraz tyle, na wrzucenie czeka jeszcze kilkanaście zdjęć 🙂



K&R&M

Odkurzamy bloga 🙂 Postaram się trochę bardziej zmotywować do zdjęć i filmiku.

Tak naprawdę to dopiero od niedawna mam w miarę luźne dni i z niewielkimi wyjątkami mam sporo czasu dla piesa, dlatego też naprawiamy to, co zdążyliśmy popsuć i w miarę się ogarniamy… Priorytetowo musimy zająć się naszym aportem, bo burek przecudnie aportuje wszystko z wyjątkiem drewnianego koziołka 😛 Głupkowi się coś poprzestawiało, i jak już mieliśmy super aport koziołka, tak teraz mamy z nim mały problem (bo twardy, bo ciężki i…iiiiiii..i piesek jest taki delikatny). Oprócz tego ćwiczymy dostawianie innym sposobem, bo ja, jak to ja, stwierdziłam że przecież nie powinno być z tym problemu, więc ćwiczyliśmy najprostszym możliwym sposobem… a że okazało się, że czasem pies ma inną teorię na ten temat i znajduje się (w moim mniemaniu) odrobinę za daleko ode mnie (a chciałabym takie ŁADNE dostawianie), to też uczę go zupełnie inaczej, już mam nadzieję tym najskuteczniejszym i najlepszym (choć niekoniecznie najłatwiejszym) sposobem 😛 Chodzenie przy nodze mamy w miarę fajne, ale nad tym też jeszcze popracujemy. Oprócz tych nudniejszych rzeczy, jakimi są niewątpliwie elementy posłuszeństwa :P, trochę frizbujemy, z ograniczeniami i bez większych wizji na przyszłość, a jak się już się ta idealna pogoda w miarę ustabilizuje, wtedy też wrócimy do biegania po torze 🙂 No i ogarniamy się, bo mam bardzo interesujące plany które chcę zrealizować, więc przydałoby się pewnymi rzeczami zająć 🙂













Kilka zdjęć, a tutaj krótki filmik z okrążaniem:

http://www.youtube.com/watch?v=JWSKNWESE9M&feature=channel_video_title


K&R

WIOSNA!

Posted on: 3 kwietnia 2011

Mamy piękną, stuprocentową wiosnę 😀

Posted on: 14 marca 2011

Dzisiaj mamy przepiękną pogodę, ale że bestyj ostatnio nie czuł się zbyt dobrze, narazie regeneruje siły 🙂



Max

Max
Wczorajszy Max


roq
… i Rocky 😉

Wiosna

Posted on: 9 marca 2011

Ostatnio tak jakoś niewiele robiliśmy, zresztą niespecjalnie mieliśmy na to czas – ja ze względu na naukę, a burek… a no, on się musiał podporządkować do mojego planu dnia, na szczęście (chyba) chwilowego.


Mamy teraz bardzo fajną pogodę, bo nie jest ani za ciepło, ani za zimno, a ja nareszcie mam luz związany ze szkołą, a przynajmniej na kilka najbliższych dni, więc zabrałam paszczaki (a tak właściwie to jednego, drugi sam się zabrał :P) na spacer:

















Poważnie myślę nad pewnymi rzeczami, mam nadzieję, że przynajmniej część z nich uda nam się zrealizować 🙂 BTW, zabieram się za ten obediencowy filmik 😉

Karolina i Rocky

…czyli wczesna pobudka i kilka godzin jazdy :p


Na miejscu okazało się, że do dyspozycji jest bardzo mało miejsca, wszędzie ciasno i tłumy ludzi… w związku z tym piesy nie miały okazji odpocząć, bo co chwilę ktoś pchał łapy do głaskania, burki poza klatką były niemalże zdeptane, a te w klatce też nie zaznały spokoju – bez przerwy ktoś się o nią obijał, a w czasie pokazów ludzie prawie na niej leżeli.




Ori, jeden z rudych towarzyszy podróży 😉

Zdjęć mam mało, mój aparat zdecydowanie nie lubi halówek 😛




ROCKY
ur. 1 stycznia 2007
w typie cavalier KC spaniela
tricolor

obedience, agility, tricks
Październik 2017
Pon W Śr C Pt S N
« Czer    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Kategorie

Najnowsze wpisy